Dodavatelem je fyzická osoba,

Jan Sedlák

U lesíčka15

620 00 Brno

Ičo : 01766872

Dič : CZ7908054748

Dále jen "Dodavatel" .

Odběratelem je zákazník, který s dodavatelem uzavřel na dálku smlouvu o koupi zboží elektronickou formou.

Předmětem smlouvy je zboží, uvedené v objednávce, dle názvu a ceny dané a  platné k datu objednání.

Dodavatel se zavazuje, že odběrateli dodá zboží v nejvyšší možné kvalitě. Kytice se ve většině případů neliší od předlohy.

Některé zboží je však sezónního charakteru, a tak si dodavatel vymezuje možnost náhrady zbožím podobného vzhledu, stejné kvality a ceny.

Pokud je zboží odlišné o více než 25%, o této skutečnosti zákazníka (odběratele) informuje dodavatel předem.

Objednávka je pro obě strany závazná a neměnná, pokud se strany písemně včas a řádně nedomluví jinak.

Dle zákona 367/2000 §53 odst. 7) nemá spotřebitel právo odstoupit od smlouvy v případě, kdy je dodávka zboží upravena dle přání spotřebitele, nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

Při nákupu není registrace nutná, je však potřebné uvést vždy všechny dané údaje správně a pravdivě.

Registrovaní zákazníci (odběratelé) mohou očekávat různé nabídky a slevy.

                                         POZOR ZMĚNA ÚČTU!!!

Možnosti platby:               převodem na účet: 2100151200 / 2010

 

Pro zahraniční EURO platby je připraven účet: číslo účtu: 2000758291 / 2010 


IBAN: 

BIC 


Jméno majitele účtu: Jan Sedlák
 

                        

                                                hotově při převzetí    

 

PODLE ZÁKONA O EVIDENCI TRŽEB JE PRODÁVAJÍCÍ POVINEN VYSTAVIT KUPUJÍCÍMU ÚČTENKU. ZÁROVEŇ JE POVINEN ZAEVIDOVAT PŘIJATOU TRŽBU U SPRÁCE DANĚ ONLINE; V PŘÍPADĚ TECHNICKÉHO VÝPADKU NEJPOZDĚJI DO 48 HODIN.


U objednávek na odvoz je třeba mít připsanou platbu nejméně 3hodiny před termínem doručení,

u stálých zákazníků akceptujeme e-mailem zaslanou kopii převodního příkazu.

U odvozů ve sváteční dny, o víkendech a u nočních odvozů je třeba tuto skutečnost dohodnout předem.

Nejpozději však v dopoledních hodinách předchozího pracovního dne.

V případě, že se daná osoba nenachází na místě určeném k doručení, budeme o tomto objednavatele telefonicky informovat.

Pokud nebude dohodnuto jinak - přenechání u souseda, na vrátnici apod.

Pokud zákazník nereaguje na telefonáty, nebo jiné výzvy, považuje se zásilka druhým dnem za doručenou.

 

Ochrana osobních údajů: dodavatel se zavazuje, že osobní údaje odběratele použije pouze pro potřebu a realizaci danné objednávky a neuloží je, ani neposkytne třetí osobě.

 

Ceny zboží jsou včetně DPH  a platné k termínu objednání.

Dodavatel je plátcem DPH.

U práce mimo pobočku si účtujeme 200,-kč / hod..

Na služby zákazníkům, kteří chtějí zpracovat zboží zakoupené u jiného dodavatele se vztahuje přrážka 100%.

 

Doprava v okolí Brna je 5,50 kč / km, u objednávky nepřesahující 500,- kč  příplatek 150,- kč .

 

Mimobrněnským zákazníkům zaručíme dopravu smluvním dopravcem DPD. Tuto službu nelze objednat na řezané květiny. V případě objednávky přes dopravce DPD a platbu na dobírku, či převodem uvádějte prosím vždy svůj telefonický kontakt. DPD dopravce Vás bude kontaktovat ohledně doručení. Děkuji. M.K.O.


DomůDomů

731 476 138
info@kvetinarstvionline.cz