Dodavatelem je fyzická osoba,

Jan Sedlák

U lesíčka15

620 00 Brno

Ičo : 01766872

Dič : CZ7908054748

Dále jen "Dodavatel" .

Odběratelem je zákazník, který s dodavatelem uzavřel na dálku smlouvu o koupi zboží elektronickou formou.

Předmětem smlouvy je zboží, uvedené v objednávce, dle názvu a ceny dané a  platné k datu objednání.

Dodavatel se zavazuje, že odběrateli dodá zboží v nejvyšší možné kvalitě. Kytice se ve většině případů neliší od předlohy.

Některé zboží je však sezónního charakteru, a tak si dodavatel vymezuje možnost náhrady zbožím podobného vzhledu, stejné kvality a ceny.

Pokud je zboží odlišné o více než 25%, o této skutečnosti zákazníka (odběratele) informuje dodavatel předem.

Objednávka je pro obě strany závazná a neměnná, pokud se strany písemně včas a řádně nedomluví jinak.

Dle zákona 367/2000 §53 odst. 7) nemá spotřebitel právo odstoupit od smlouvy v případě, kdy je dodávka zboží upravena dle přání spotřebitele, nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

Při nákupu není registrace nutná, je však potřebné uvést vždy všechny dané údaje správně a pravdivě.

Registrovaní zákazníci (odběratelé) mohou očekávat různé nabídky a slevy.

                                         POZOR ZMĚNA ÚČTU!!!

Možnosti platby:               převodem na účet: 2100151200 / 2010

 

Pro zahraniční EURO platby je připraven účet: číslo účtu: 2000758291 / 2010 


IBAN : CZ1520100000002000758291

BIC : FIOBCZPPXXX


Jméno majitele účtu: Jan Sedlák
 

                        

                                                hotově při převzetí    

 

PODLE ZÁKONA O EVIDENCI TRŽEB JE PRODÁVAJÍCÍ POVINEN VYSTAVIT KUPUJÍCÍMU ÚČTENKU. ZÁROVEŇ JE POVINEN ZAEVIDOVAT PŘIJATOU TRŽBU U SPRÁCE DANĚ ONLINE; V PŘÍPADĚ TECHNICKÉHO VÝPADKU NEJPOZDĚJI DO 48 HODIN.


U objednávek na odvoz je třeba mít připsanou platbu nejméně 3hodiny před termínem doručení,

u stálých zákazníků akceptujeme e-mailem zaslanou kopii převodního příkazu.

U odvozů ve sváteční dny, o víkendech a u nočních odvozů je třeba tuto skutečnost dohodnout předem.

Nejpozději však v dopoledních hodinách předchozího pracovního dne.

V případě, že se daná osoba nenachází na místě určeném k doručení, budeme o tomto objednavatele telefonicky informovat.

Pokud nebude dohodnuto jinak - přenechání u souseda, na vrátnici apod.

Pokud zákazník nereaguje na telefonáty, nebo jiné výzvy, považuje se zásilka druhým dnem za doručen

OCHRANA  OSOBNÍCH  ÚDAJŮ

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

Osobní údaje

Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení, e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČ a DIČ.

Údaje o Vaší činnosti

Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Shrnutí

Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli. Vaše osobní údaje, telefonní číslo, data apod, neposkytujeme zdarma nebo za úplatu dalším lidem a společnostem.

Váš souhlas

Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

 

 

Ceny zboží jsou včetně DPH  a platné k termínu objednání.

Dodavatel je plátcem DPH.

U práce mimo pobočku si účtujeme 200,-kč / hod..

Na služby zákazníkům, kteří chtějí zpracovat zboží zakoupené u jiného dodavatele se vztahuje přrážka 100%.

 

Doprava v okolí Brna je 5,50 kč / km, u objednávky nepřesahující 500,- kč  příplatek 150,- kč .

 

Mimobrněnským zákazníkům zaručíme dopravu smluvním dopravcem DPD. Tuto službu nelze objednat na řezané květiny. V případě objednávky přes dopravce DPD a platbu na dobírku, či převodem uvádějte prosím vždy svůj telefonický kontakt. DPD dopravce Vás bude kontaktovat ohledně doručení. Děkuji. M.K.O.


DomůDomů

731 476 138
info@kvetinarstvionline.cz